50% din meritele promovării online aparţin clientului

Zilele trecute câţiva clienţi îmi mulţumeau pentru serviciile de promovare efectuate iar eu le-am mulţumit pentru colaborare menţionând, ca de obicei, că 50% din meritele reuşitei le aparţin lor. Puţin derutaţi la început, aceştia s-au lămurit imediat după câteva explicaţii pe care vi le expun şi dumneavoastră în continuare.

Specialistul în promovare online îşi cunoaşte foarte bine treaba pe care o are de făcut şi este deschis colaborării cu orice client. El este în aşteptare şi este gata să-şi aplice oricând cunoştinţele şi metodologia, trebuie însă doar să i se ceară acest lucru!

Atunci când un client îşi doreşte cu adevărat să fie altfel, va apela negreşit la specialiştii în promovare online. Consider că meritele de 50% aparţin clientului pentru că „binele” său va începe doar la iniţiativa sa. Ajutat apoi de specialişti, el îşi va crea posibilitatea de a urca în SERP, de a primi comenzi, de a fi căutat, găsit şi contactat de un număr sporit de clienţi din domeniul său de activitate. Cu alte cuvinte doar atunci când un client solicită personal servicii de promovare online va reuşi să se diferenţieze şi este în mare parte meritul său!

Promovare-online-2

În ultimii ani mi-am conturat o maximă în domeniu: „Nu poţi privi din tribune la o competiţie şi spera în acelaşi timp ca la final să câştigi şi să ţii şi cupa în mână!”. Trebuie să joci pentru că doar astfel se naşte probabilitatea de a câştiga. Din păcate în mediul online compeţia este deja mai mult decât acerbă, apar noi şi noi competitori care luptă cu puteri noi, iar dacă nu acţionezi pe parcurs vei rămâne mult în urmă…

Poate vi se pare nedrept că se întâmplă astfel, însă acestea sunt regulile motoarelor de căutare şi vrem nu vrem trebuie să ne supunem. Dacă vă doriţi o simplă prezenţă pe internet atunci nu este nicio problemă, însă dacă doriţi să faceţi treabă pe internet atunci nu se poate altfel decât prin promovare online, iar acest lucru se va vedea în special în creşterea traficului, cu materializare în creşterea numărului de clienţi şi implicit în creşterea veniturilor ca obiectiv final. Dar acest lucru depinde în primul rând de dumneavoastră! Trebuie doar să vreţi şi jumătate din treabă este gata, restul va fi treaba specialistului…

50% din meritele promovării online aparţin clientului publicat: 2015-10-18T17:31:51+00:00, actualizat: 2017-01-02T18:06:43+00:00 by Wellcome.ro