8 idei pentru promovarea afacerii pe plan local

Promovarea afacerii pe plan local
Atunci când ai o afacere mică, promovarea ei pe plan global este uneori mai puţin eficientă decât promovarea pe plan local. Internetul este mare, însă dacă ţii cont de anumite aspecte poţi targeta numai o anumită parte din el.

Iată câteva idei pentru promovarea SEO locală, prin care puteţi targeta afacerea dvs. în judeţul, oraşul său chiar într-o arie mai restrânsă din vecinătatea locului de desfăşurare a activitatii:

1. Promovarea locală se poate face numai dacă utilizaţi în cuvintele cheie locaţia afacerii dvs.;

2. Locaţia astfel evidenţiată trebuie să fie asociată strâns şi clar cu obiectul activităţii;

3. Odată stabilită combinaţia, aceasta trebuie să apară în tagurile meta şi în conţinutul paginilor;

4. Adăugaţi locaţia şi afacerea dumneavoastră în Google Places for Business;

5. Dacă veţi obţine linkuri de întoarcere pe cuvintele cheie de mai sus, veţi avea un mare plus;

6. Nu ignoraţi directoarele de afaceri locale;

7. Promovarea afacerii pe reţelele sociale în grupurile locale va targeta persoanele din regiunea dvs.;

8. Campaniile PPC prin anunţuri şi bannere constituie cea mai eficientă metodă de promovare locală.

8 idei pentru promovarea afacerii pe plan local publicat: 2013-06-10T17:57:58+00:00, actualizat: 2016-03-22T13:52:28+00:00 by Wellcome.ro

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *