Avantajele promovării PPC

Am aflat în articolul anterior care sunt avantajele promovării organice iar astăzi ne vom concentra pe un alt tip de promovare.

Promovarea PPC sau Promovarea Pay Per Click este o metodă importantă de promovare care poate fi aplicată atât site-urilor noi cât şi celor cu vechime. Ea constă în afişarea nelimitată a unor anunţuri sau bannere în diverse locaţii, plata făcându-se doar pentru click-urile ce se dau pe acestea şi redirectarea vizitatorilor pe site-urile destinaţie. Din păcate, spre deosebire de promovarea organică, avantajele campaniei Pay Per Click se pierd aproape complet în momentul încetării acesteia, însă haideţi să vedem ce puteţi câştiga în timpul campaniilor.

Avantajele promovării PPC
– rezultatele promovări PPC se pot vedea încă din primele minute !
– costurile pot fi limitate după bugetul zilnic dorit;
– aria de targetare poate fi restrânsă după interes;
– există şansa de a concura şi devansa pe cei vechi, chiar dacă sunteţi nou pe piaţă;
– există posibilitatea de a forţa chiar prima poziţie !
– veţi atrage clienţi potenţiali, interesaţi exact de produsele/serviciile dumneavoastră;
– chiar dacă nu veţi vinde efectiv, vă veti face rapid cunoscut.

Promovarea PPC presupune cheltuieli mai mari atunci când avantajele menţionate sunt împinse mai sus sau la extrem, dar este bine că există această posibilitate de a putea fi oricând pe primele poziţii la căutările pe Google, în zonele linkurilor sponsorizate. Utilizaţi-o moderat, alternativ sau în paralel cu celelalte metode de promovare şi rezultatele vor apărea garantat.

Avantajele promovării PPC publicat: 2013-08-30T12:53:54+00:00, actualizat: 2016-03-22T13:52:28+00:00 by Wellcome.ro

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *