Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM?

CPC, PPC

Cost-per-click, Pay-per-click => Costul pe click este o valoare ce arată cât a costat click-ul respectiv. Costul pe click mediu CPC med. indică valoarea medie a tuturor costurilor click-urilor. În cazul licitărilor automate, limita superioară poate fi setată la CPC max.

CPA

Cost-per-action => Costul pe acţiune este aplicat atunci când plăţile sunt efectuate ca rezultat al conversiilor.

CPM, CPT

Cost-per-mille, Cost-per-thousand => Costul pe mia de afişări reprezintă costul plătit pentru fiecare set de o mie de afişări.

CTR

Click-through rate => Rata de click este o valoare ce ne arată performanţa obţinută în diverse aplicaţii şi se obţine raportând numărul de click-uri la numărul de afişări (%). Astfel, cu cât obţinem mai multe clickuri la numărul de afişări, cu atât valoarea CTR va fi mai mare.

RPM

Revenue-per-thousand, Revenue-per-mille => Venitul obţinut pentru fiecare o mie de afişări se obţine raportând veniturile realizate la numărul de afişări, înmulţit cu 1000.

Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM? publicat: 2013-03-16T20:44:51+00:00, actualizat: 2016-09-07T17:08:51+00:00 by Wellcome.ro

Un comentariu

  1. Silver20 spune:

    Dacă ştii să combini toate aceste modalităţi de monetizare se pot face bani frumoşi; important este să-ţi dai interesul şi să simţi pulsul pieţei.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *