Optimizarea titlurilor

Este bine cunoscut faptul că Google returnează rezultatele căutărilor afişând în special titlurile paginilor şi câte o parte din conţinutul acestora care se potriveşte cel mai bine cu textul căutat, de aceea putem afirma cu certitudine că titlul paginii este foarte important şi trebuie să-i acordăm o atenţie pe măsură !

Optimizarea titlurilor

Iată câteva sfaturi privind stabilirea şi optimizarea titlurilor la crearea paginilor unui site web:

– Fiecare pagină dintr-un site trebuie să aibă un titlu, una dintre cele mai banale greşeli este uitarea adăugării acestuia …

– Titlul trebuie să fie pe cât posibil explicit, nicidecum format doar dintr-un cuvânt sau două …

– Titlul explicit nu trebuie să aibă totuşi o lungime prea mare, 60 caractere fiind limita maximă.

– Utilizarea de cuvinte cheie este recomandată, acestea având o mare greutate în titlu !

– O greşeală frecventă este asocierea aceluiaşi titlu (identic) diferitelor pagini ale site-ului. Fiecare pagină trebuie să aibă un titlu distinct.

– Titlul paginii trebuie să fie relevant, adăugarea unui titlu complet diferit de conţinutul paginii este deja o greşeală gravă !

– Titlul trebuie să fie decent pentru că este expus atât motoarelor cât şi oamenilor, pe internet, în browsere, în marcaje, etc.

– Numai un titlu interesant poate aduce trafic, determinând vizitatorii să efectueze click-ul mult dorit …

Optimizarea titlurilor publicat: 2012-12-04T21:08:23+00:00, actualizat: 2017-01-21T20:47:47+00:00 by Wellcome.ro