Principalele etape în optimizarea SEO a unui site

Dacă în diverse domenii putem vorbi despre reţete standard de la care nu trebuie să ne abatem, atunci când vorbim de optimizare SEO lucrurile sunt complet diferite pentru că reţeta diferă de la caz la caz şi de la firmă la firmă. Cu toţii ştim „ce trebuie făcut”, însă „cum trebuie făcut?” este o întrebare cu foarte multe răspunsuri. Căutaţi pe Google „optimizare seo site de prezentare”, „optimizare seo magazin online”, „optimizare seo Bucuresti” sau „firma de optimizare seo” şi veţi găsi soluţii nenumărate, diferite între ele, însă toate vor avea un singur lucru comun: etapele principale de optimizare SEO. Existând un reper comun regăsit în toate reţetele optimizării, poate ar fi bine să-l cunoaşteţi şi să apelaţi la optimizare astfel, în cunoştinţă de cauză.

Principalele etape în optimizarea SEO a unui site

Pasul 1 este punctul de plecare comun şi îl constituie auditul SEO efectuat de firma specializată pentru a analiza site-ul în forma sa existentă în prezent şi pentru a trasa tot ceea ce trebuie îmbunătăţit şi ceea ce se poate face suplimentar.

Fiind vorba de o permanentă şi tot mai strânsă competiţie pe internet, următorul pas îl constituie analiza concurenţei pentru a cunoaşte, atât specialistul SEO cât şi clientul, care este situaţia concurenţei pe internet şi care sunt metodele utilizate de aceştia pentru optimizarea lor.

Odată cunoscută situaţia reală, în continuare se vor stabili cuvintele cheie dorite ţinând cont desigur de volumul lor de căutare, de reala utilitate a optimizării pe acele cuvinte, de şansele sau procentul de reuşită etc.

Optimizare-SEO

Odată stabilit „ce trebuie făcut”, din acel moment începe optimizarea SEO propriuzisă, complexă şi de durată, şi constă aşa cum spuneam în reţete diferite ce pot fi aplicate la scară mai mică sau de anvergură, mai ieftin sau mai scump, discret sau în forţă etc. Comune în această etapă sunt cele două direcţii de bază, optimizarea SEO on-site şi optimizarea SEO off-site. Aici este vorba de acel „cum trebuie făcut?” iar tehnicile diferă şi aparţin specialiştilor cu experienţă.

Ultima etapă a optimizării SEO constă în monitorizarea efectelor şi analiza rezultatelor. Sunt posibile pe parcurs sau la final ajustări, îmbunătăţiri sau chiar extinderi în funcţie de succesul obţinut.

Principalele etape în optimizarea SEO a unui site publicat: 2014-04-24T07:21:38+00:00, actualizat: 2016-07-13T12:08:01+00:00 by Wellcome.ro

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *