Social Media Marketing – O nouă metodă de promovare

Marketingul este adesea descris pe scurt ca o îmbinare măiastră a ştiinţei şi a artei de a vinde. O afacere nu poate funcţiona doar deschizând o tarabă şi aşteptând clienţii, ci aceştia trebuie invitaţi, atraşi şi convinşi să cumpere prin metode diferite de la caz la caz. O metodă relativ nouă, dar de tot mai mare succes, este marketingul pentru social media ce trebuie luat în calcul atunci când vă doriţi cu adevărat … să vindeţi !

În mediul online, prin Social Marketing veţi obţine un trafic sporit de vizitatori interesaţi de produsele sau serviciile dumneavoastră şi bineînţeles un profit crescut direct proporţional. „Dacă platforma va fi folosită corect, atunci vor putea fi generate sute şi mii de comenzi”, apeciază specialiştii de la Tis România. Având ca rezultat o mai bună expunere în social media vânzările vor creşte garantat pentru că veţi pătrunde pe o nouă piaţă incredibil de imensă.

Regulile nu sunt simple şi se schimbă continuu, de aceea este indicat să apelaţi la specialişti cu experienţă în domeniu şi care oferă servicii social media ce ating cele mai vaste platforme de social media precum Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, LinkedIn, Youtube etc. Asemenea servicii de promovare pe platformele social media pot include după caz integrarea, gestionarea şi optimizarea paginilor de Facebook şi Twitter, crearea şi integrarea videoclipurilor pentru Youtube, managementul brandului şi al imaginii, crearea, dezvoltarea şi gestionarea blogurilor etc.

Social-Media-Marketing

În ce constă pe scurt expunerea în social media? În primul rând vi se va crea o imagine unică şi reprezentativă şi veţi fi ajutat să stabiliţi care sunt clienţii dumneavoastră ţintă pe plan local, naţional şi internaţional. Odată delimitat publicul ţintă, pentru fiecare companie trebuie stabilită cea mai potrivită strategie, materializată prin servicii social media personalizate. Totul va funcţiona în strânsă legătură cu regulile şi principiile SEO şi ale marketingului bazat pe conţinut. Dumneavoastră ca şi client veţi avea acces la statistici şi, utilizând instrumente speciale de analiză, veţi urmări evoluţia campaniei de marketing pentru a face noi ajustări şi a duce afacerea pe culmile succesului.

Cum promovarea în social media are la bază comunicarea, aceasta trebuie efectuată inteligent şi cu monitorizarea oricăror acţiuni şi reacţiuni pentru a influenţa doar pozitiv reputaţia companiei. Scopul acestei strategii de marketing pe internet nu constă în obţinerea câtorva virale ci mult mai mult, în crearea faimei şi imaginii companiei cu obţinerea comenzilor în mod constant şi pe termen lung.

Social Media Marketing – O nouă metodă de promovare publicat: 2014-06-15T15:57:14+00:00, actualizat: 2016-06-14T12:44:37+00:00 by Wellcome.ro

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *