Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT

1. CPC = Cost Per Click

Cost Per Click (CPC) = Costul pe click.

CPC este o valoare ce arată cât a costat click-ul respectiv.

Costul pe click mediu CPC med. indică valoarea medie a tuturor costurilor click-urilor.

În cazul licitărilor automate, limita superioară poate fi setată la CPC max.



2. PPC = Pay Per Click

Pay Per Click (PPC) = Plata pe click.

Prin intermediul CPC plățile către publisheri și rețelele specifice se fac doar în funcţie de click-urile primite (accesări).


3. CPA = Cost Per Action

Cost Per Action (CPA) = Costul pe acţiune.

CPA este aplicat doar atunci când plăţile sunt efectuate ca rezultat al conversiilor.



4. CPM = Cost Per Mille, CPT = Cost Per Thousand

Cost Per Mille (CPM) = Cost Per Thousand (CPT) = Costul pe mia de afişări.

CPM este costul plătit pentru fiecare set de o mie de afişări.


5. CTR = Click Through Rate

Click Through Rate (CTR) = Rata de click.

CTR este o valoare ce ne arată performanţa obţinută în diverse aplicaţii şi se obţine raportând numărul de click-uri la numărul de afişări (%).

Astfel, cu cât obţinem mai multe clickuri la numărul de afişări, cu atât valoarea CTR va fi mai mare.



6. RPM = Revenue Per Mille, RPT = Revenue Per Thousand

Revenue Per Mille (RPM)Revenue Per Thousand (RPT) = Venitul obţinut pentru fiecare o mie de afişări.

RPM se obţine raportând veniturile realizate la numărul de afişări, înmulţit cu 1000.


Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT

Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT




Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT publicat: 2024-02-15T12:44:51+02:00, actualizat: 2024-02-15T13:39:50+02:00 by Wellcome.ro