1. CPC = Cost Per Click
Cost Per Click (CPC) = Costul pe click.
CPC este o valoare ce arată cât a costat click-ul respectiv.
Costul pe click mediu CPC med. indică valoarea medie a tuturor costurilor click-urilor.
În cazul licitărilor automate, limita superioară poate fi setată la CPC max.
2. PPC = Pay Per Click
Pay Per Click (PPC) = Plata pe click.
Prin intermediul CPC plățile către publisheri și rețelele specifice se fac doar în funcţie de click-urile primite (accesări).
3. CPA = Cost Per Action
Cost Per Action (CPA) = Costul pe acţiune.
CPA este aplicat doar atunci când plăţile sunt efectuate ca rezultat al conversiilor.
4. CPM = Cost Per Mille, CPT = Cost Per Thousand
Cost Per Mille (CPM) = Cost Per Thousand (CPT) = Costul pe mia de afişări.
CPM este costul plătit pentru fiecare set de o mie de afişări.
5. CTR = Click Through Rate
Click Through Rate (CTR) = Rata de click.
CTR este o valoare ce ne arată performanţa obţinută în diverse aplicaţii şi se obţine raportând numărul de click-uri la numărul de afişări (%).
Astfel, cu cât obţinem mai multe clickuri la numărul de afişări, cu atât valoarea CTR va fi mai mare.
6. RPM = Revenue Per Mille, RPT = Revenue Per Thousand
Revenue Per Mille (RPM) = Revenue Per Thousand (RPT) = Venitul obţinut pentru fiecare o mie de afişări.
RPM se obţine raportând veniturile realizate la numărul de afişări, înmulţit cu 1000.