Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT?

CPC = Cost Per Click

Cost Per Click (CPC) = Costul pe click; CPC este o valoare ce arată cât a costat click-ul respectiv. Costul pe click mediu CPC med. indică valoarea medie a tuturor costurilor click-urilor. În cazul licitărilor automate, limita superioară poate fi setată la CPC max.

PPC = Pay Per Click

Pay Per Click (PPC) = Metodă de marketing online prin intermediul căreia plățile către publisheri și rețelele specifice se fac doar în funcţie de click-urile primite (accesări).

CPA = Cost Per Action

Cost Per Action (CPA) = Costul pe acţiune; CPA este aplicat doar atunci când plăţile sunt efectuate ca rezultat al conversiilor.

CPM = Cost Per Mille, CPT = Cost Per Thousand

Cost Per Mille (CPM) = Cost Per Thousand (CPT) = Costul pe mia de afişări; costul plătit pentru fiecare set de o mie de afişări.

Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT?

CTR = Click Through Rate

Click Through Rate (CTR) = Rata de click; o valoare ce ne arată performanţa obţinută în diverse aplicaţii şi se obţine raportând numărul de click-uri la numărul de afişări (%). Astfel, cu cât obţinem mai multe clickuri la numărul de afişări, cu atât valoarea CTR va fi mai mare.

RPM = Revenue Per Mille, RPT = Revenue Per Thousand

Revenue Per Mille (RPM)Revenue Per Thousand (RPT) = Venitul obţinut pentru fiecare o mie de afişări; RPM se obţine raportând veniturile realizate la numărul de afişări, înmulţit cu 1000.


Ce înseamnă CPC, PPC, CPA, CPM, CPT, CTR, RPM, RPT? publicat: 2018-02-19T11:44:51+00:00, actualizat: 2018-02-19T12:22:41+00:00 by Wellcome.ro