Pe măsură ce trec anii, apar mai multe tendințe de marketing digital, necesitând specialiștilor în marketing să rămână la curent cu schimbările constante și să dezvolte noi moduri de comunicare și vânzare către consumatori.
Odată cu digitalizarea rapidă, metodele de marketing continuă să se schimbe, de unde și nevoia de a explora. Amintiți-vă, marketingul digital a devenit esențial pentru companiile și companiile care doresc să se dezvolte online. De aceea, este esențial să rămâi atent și să cunoști tendințele care vor transforma modul în care vei comercializa în acest an.
Iată cele șapte tendințe care vor schimba marketingul digital.
1. Storybranding
Storybranding-ul a devenit noua modalitate de a ajunge la consumatori și de a-i determina să-ți aleagă marca.
Deși nu este vorba doar de a spune o poveste, storybrandingul este despre implicarea utilizatorilor pentru a experimenta marca dvs.
Este vorba despre a ști ce să le spui consumatorilor, cum să-i provoci să te aleagă și ce intenționezi să obții cu eforturile tale.
2. E-sporturi
Sectorul jocurilor de noroc a continuat să se modernizeze de-a lungul anilor. Cum ai jucat pacanele gratis NetBet în trecut nu mai este același acum. Astăzi, jocurile online au depășit sporturile tradiționale, deoarece tot mai mulți oameni aleg tehnologia.
De exemplu, Esports este un sector care primește toată atenția și care crește rapid în popularitate. A devenit o platformă de publicitate eficientă, deoarece mărcile continuă să încerce să o includă în strategiile lor de marketing pentru a capta atenția unui public mai larg.
3. Antrenamente și evenimente virtuale
O altă tendință fundamentală a marketingului digital sunt evenimentele virtuale. Din 2020, a avut loc o schimbare masivă către digitalizare.
De exemplu, a existat o creștere a evenimentelor virtuale în care oamenii nu mai găsesc nevoia să se întâlnească în persoană. Marketingul digital prin evenimente virtuale și training a oferit o modalitate de a ajunge la mai mulți oameni virtual. Această tendință se concentrează pe captarea clienţilor potențiali fără a rata șansa de a face diferența.
4. TV prin care se pot face cumpărături
După streaming live, televiziunea prin care se pot face cumpărări este următorul lucru în marketingul digital. Le permite oamenilor să cumpere prin intermediul televizorului.
Există mai multe formate. De exemplu, formatele secundare de cumpărături permit spectatorilor să-și acceseze achizițiile făcând clic pe telecomandă. De asemenea, este posibil să scaneze coduri QR cu telefoanele lor.
Chiar dacă metoda televizorului prin care se pot face cumpărături nu este nouă, tendința de marketing devine mai precisă pe măsură ce tehnologia avansează și obiceiurile consumatorilor se maturizează mai mult.
5. Publicitate programatică
O altă tendință de marketing digital este publicitatea programatică.
De exemplu, radioul, televizorul și dispozitivele portabile facilitează publicitatea programatică datorită datelor disponibile despre utilizatori.
6. Colectarea automată a amprentelor digitale pentru consumatori
Amprentele digitale ale clienților sunt esențiale pentru construirea personajelor cumpărătorilor și personalizarea mesajelor pentru a ajunge cel mai bine la publicul potrivit.
Prin urmare, vă va permite să creați călătorii personalizate ale consumatorilor folosind modalitățile preferate bazate pe comportamentul consumatorilor și obiceiurile online.
Datorită inteligenței artificiale, colectarea amprentelor digitale este ușoară pentru a vă permite să creați mesaje extrem de eficiente pe baza tipului de date pe care le colectați, comportament, interese etc.
7. Reclame limitate în reclamele Facebook
Facebook a limitat numărul de reclame active pe pagina ta.
Motivul din spatele acestei tendințe este de a îmbunătăți performanța publicității și de a avea mai multe detalii despre anunțurile dvs.