În setarea unei campanii de promovare Google, dacă veţi ţine cont de aceste sfaturi valoroase privind compunerea reclamelor Adwords, veţi obţine rezultate mult mai bune.
Testaţi-le, trageţi concluzii, apoi ajustaţi-le pentru forma ideală ce se potriveşte afacerii dvs.
1. Nu adăugaţi preţul în reclamă, atunci când aveţi un preţ mare, peste cel al concurenţei !
2. Adăugarea unui preţ bun poate atrage pe cei ce cunosc deja preţurile şi piaţa.
3. Evidenţierea unei reduceri de preţ va stârni interesul multor vizitatori !
4. Specificaţi în reclamă, după caz, serviciul sau produsul ce va fi oferit gratuit suplimentar, şi veţi atrage garantat multe click-uri !
5. Cu ocazia sărbătorilor, compuneţi reclamele cu referire la acestea. Sigur vor capta atenţia !
6. Spaţiul reclamei este redus, aşa că exploataţi inteligent şi spaţiul Display URL … …
7. Puneţi punct la sfârşitul textului Description line 1. Veţi obţine în reclamele Top ad un headline mai vizibil prin alipirea celor două texte: Headline + Description line 1, deci mult mai expresiv !