SE = Search Engine
Search Engine (SE) = Motor de căutare web; instrument de căutare bazat pe internet; o clasă de programe specializată în a returna o listă de pagini web în care au fost găsite cele mai relevante potriviri ale cuvintelor cheie căutate în conţinut. Exemple: Google, Bing, Yahoo. O mai bună poziţionare a unui site în aceste liste se obţine cu ajutorul SEM.
SEM = Search Engine Marketing
Search Engine Marketing (SEM) = Formă de marketing pe motoare de căutare; cumul de metode de promovare a site-urilor pe motoarele de căutare, având ca obiectiv creşterea vizibilităţii acestora în SERP. O subcategorie a SEM este SEO.
SERP = Search Engine Result Page
Search Engine Result Page (SERP) = Pagină cu rezultate, returnată de un motor de căutare în funcţie de cuvintele cheie şi expresiile căutate pe internet; în cazul în care motoarele returnează rezultatele pe mai multe pagini, atunci termenul potrivit este SERPs.
SEO = Search Engine Optimization
Search Engine Optimization (SEO) = Proces de optimizare a unui site pentru motoarele de căutare; optimizare a codului sursă al unui site prin multiple metode specifice pentru a-l aduce la o formă SEF.
SEF = Search Engine Friendly
Search Engine Friendly (SEF) = Site caracterizat ca prietenos cu motoarele de căutare; site uşor de preluat şi de înţeles de către motoarele de căutare, având o structură şi un conţinut optimizat tocmai în acest scop.